czwartek, 24 września 2020

Nareszcie, Kicia Kocia jest już w mieście.

 Co można zrobić, kiedy znudzi Ci się jazda miejskim autobusem. To proste. Przesiądź się na tramwaj. Tak zrobiła nasza mała podróżniczka. Ale najpierw wysłała list do Dzieci z Przedszkola "Krasnal" w Bydgoszczy.

Kochane Dzieci z Przedszkola

„KRASNAL” w Bydgoszczy.

Nie wiem, czy mnie znacie. Nazywam się Kicia Kocia i występuję w serii książek dla Dzieci. Razem ze mną możecie poznawać świat i przezywać różne przygody. Właśnie wróciłam z wakacji i wybrałam się na spacer po mieście. Przechodziłam koło waszego Przedszkola i pomyślałam, że do was napiszę. W mieście jest dużo domów, pojazdów i ludzi! Nie wiem jak wy ale ja zapragnęłam wszystko zobaczyć i narysować. Wzięłam ze sobą specjalny zeszyt na notatki i szkice. Macie też takie zeszyty…

Żeby lepiej poznać miasto weszłam do tramwaju. To taki elektryczny pojazd, który jeździ po torach. Podobny jest do pociągu, ale pociągiem można dojechać do innego miasta, tramwajem można jeździć po mieście. Wchodząc do tramwaju skasowałam bilet i usiadłam przy oknie, żeby podziwiać widoki. Obok mnie stanęła starsza pani. Jak myślicie Dzieci z Grupy „Sowy”, co zrobiłam… Ustąpiłam jej miejsca.

Zastanawiacie się skąd wiem, jak nazywa się wasza grupa w Przedszkolu. Powiedziały mi o tym pewne panie z biblioteki. Ale to sekret. Nie mówcie o tym nikomu.

Bardzo was lubię małe Sówki, dlatego będę do was od czasu do czasu pisała. Chcę razem z Wami poznawać i odkrywać tajemnice miasta.

Przygotowałam też dla was specjalne zadania.

Dobrej zabawy,

Wasza Mała Podróżniczka i Przyjaciółka KICIA KOCIA

 

Jakie zadania przygotowała Kicia Kocia dla Dzieci... Dowiemy się niebawem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz